TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya

İNCELEMEK İÇİN LÜTFEN KİTAPÇIĞIN ÜZERİNE TIKLAYINIZ

PROJELER

TÜRSAB ROTA

Türkiye seyahat endüstrisine yeni bir soluk getirecek olan ülke ekonomisine önemli katkı sağlayacak “Turizmin Yeni Rotası” TÜRSAB Rota projesini hayata geçmiştir.

ÜYELERİMİZE ÖZEL TÜRSAB KART

TÜRSAB KART, sağlık hizmetlerinden eğitime, yeme-içmeden özel etkinliklere, giyimden teknolojiye kadar uzanan geniş bir yelpazede, çeşitli markalarla iş birliği yaparak...

ONLINE ACENTA SİCİL PROJESİ

Üyelerimizin TÜRSAB ile ilgili işlemlerini daha hızlı ve kolay yapabilmeleri için departmanlarımıza özel yazılımlar geliştirdik, veri güvenliği için sunucularımızı bulut sistemine taşıdık.

VİZYONUMUZ

ŞEFFAF TÜRSAB

Üyeleri ile etkileşim içinde olan, şeffaf bir şekilde mali bilançolarını paylaşan bir TÜRSAB sözü vermiştik. Bu doğrultuda Birliğimize ait bilançolarımızı, web sitemiz üzerinden belli aralıklarla üyelerimizle paylaşıyoruz.

KURUMSAL TÜRSAB

Çok kısa bir süre içerisinde ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi'ni Birliğimize kazandırarak, söz verdiğimiz gibi "KURUMSAL TÜRSAB" kimliğimiz ile yola devam ediyoruz.

DİJİTAL TÜRSAB

Sektörümüzün Dijital Yol Haritası’nı öncü kurum olarak yine biz belirledik. Meslektaşlarımızın işlerini daha etkili yapabilmeleri amacıyla TÜRSAB Mobil Uygulama, TÜRSAB Online, Karekodlu Plaka ve Online Acenta Sicil gibi birçok projeye imza attık.

HABERLER

Sivas Bölgesinde Faaliyet Gösteren Meslektaşlarımla Bir Araya Geldik

Türkiye turumuzda, Anadolu’nun birbirinden değerli şehirlerini gezip, seyahat acentası temsilcilerimizle buluşmaya devam ediyoruz. Cumhuriyetimizin 99. yılında, bağımsızlığımızın temellerinin atıldığı Sivas’ta akşam yemeği eşliğinde gerçekleştirdiğimiz yoğun katılımlı aile davetimizde, seyahat acentalarımızla gelecek döneme ilişkin hedeflerimizi paylaşarak, projelerimizi aktardık.

Kastamonu Bölgesinde Faaliyet Gösteren Meslektaşlarımla Bir Araya Geldik

Türkiye turumuzdaki yolculuğumuza, Kastamonu ile devam ediyoruz. Doğanın en güzel yönlerini yansıtan ve kültürel zenginliğiyle öne çıkan kentimiz Kastamonu’da seyahat acentalarımızla kahvaltı eşliğinde gerçekleştirdiğimiz toplantıda bir araya geldik.

Safranbolu Bölgesinde Faaliyet Gösteren Meslektaşlarımla Bir Araya Geldik

Karabük’ün, Osmanlı'dan kalan mimarisi ile ünlü Safranbolu ilçesinde bir araya geldiğimiz akşam yemeğinde meslektaşlarımızla birçok konuyu karşılıklı istişare etme imkânı yakaladık.

Bartın Bölgesinde Faaliyet Gösteren Meslektaşlarımla Bir Araya Geldik

Gastronomi başta olmak üzere birçok turizm segmentinde öne çıkan ve Batı Karadeniz’in en gözde destinasyonlarından biri olan Bartın’da faaliyet gösteren üyelerimizle güzel bir aile toplantısında buluştuk.

Zonguldak Bölgesinde Faaliyet Gösteren Meslektaşlarımla Bir Araya Geldik

TÜRSAB Heyetimizle beraber çıktığımız Türkiye turumuzun dördüncü etabını Zonguldak ile başlattık. Karadeniz sahilleriyle, gölleriyle, doğasıyla ve tarihi mekanları ile Batı Karadeniz'in görülmesi gereken yerlerinden liman kenti Zonguldak’ta kıymetli meslektaşlarımla öğle yemeğinde bir araya geldik.

TÜRSAB Heyetimizle Beraber Gelibolu Kaymakamı Bekir Abacı’yı Ziyaret Ettik

TÜRSAB Heyetimizle beraber çıktığımız Türkiye turunda, Gelibolu Kaymakamı Bekir Abacı’yı makamında ziyaret ettik. Ziyaretimiz esnasında, şehrin artan turizm potansiyelini geliştirmek için çözüm önerilerini, iş, kültür ve gastronomi turizmiyle öne çıkan kentimiz Gelibolu’da konuştuk.

Kırklareli Bölgesinde Faaliyet Gösteren Meslektaşlarımla Bir Araya Geldik

Müzeleri, sanat galerileri, tarihi alanları, anıtları, doğası ve kültürüyle önemli turizm destinasyonlarımızdan Kırklareli, Lüleburgaz’da; Edirne, Çorlu ve Tekirdağ’da faaliyet gösteren meslektaşlarımla akşam yemeği eşliğinde gerçekleştirdiğimiz aile toplantısında bir araya geldim.

Çanakkale Bölgesinde Faaliyet Gösteren Meslektaşlarımla Bir Araya Geldik

Doğası, kültürü ve yakın tarihimizde iz bırakan görkemli mücadelesiyle gönüllerimizde unutulmaz bir yere sahip olan Çanakkale'de üyelerimizle birlikte olmak, bizi antik çağa götüren Truva Atını hep beraber yeniden görmek son derece güzel bir deneyim oldu.

Balıkesir Bölgesinde Faaliyet Gösteren Meslektaşlarımla Bir Araya Geldik

Doğal güzellikleri, oksijeni bol Kaz Dağları, gastronomisi, Cunda, Ayvalık, Altınoluk ve Avşa gibi iç turizmde öne çıkan kıyı destinasyonları ile bilinen Balıkesir’de, Gazi Mustafa Kemal Mesleki Teknik Anadolu Lisesi Turizm bölümü öğrencilerinin hazırladığı akşam yemeğinde meslektaşlarımla bir araya geldik.